Benvolgudes famílies,
Com ja us vam informar en un e-mail anterior, la compra dels llibres pel curs 18/19 es farà amb la Distribuidora BCN BOOKS (Magatzem Central de Llibreria S.L.). Aquesta empresa ens ofereix un preu molt competitiu i un bon servei dintre de la legalitat i del marge de descompte al consumidor final, previst per la normativa actual.
Per poder fer la compra dels llibres a través de la plataforma de la Distribuidora BCN BOOKS (Magatzem Central de Llibreria S.L.), us recomanem:
1.- Accediu a l’enllaç:
http://www.bcnbooks.com/martamata
2.- Escolliu el curs d’interès (exemple PRIMÀRIA 5). El curs a escollir és el que el vostre fill/a farà el proper curs 2018/2019.
Si és la primera compra, recordeu marcar la casella de la quota d’AMPA (30€) i seleccioneu els llibres que voleu comprar. Recordeu que podeu comprar tant el LOT SENCER i/o llibres per separat.
3.- Comproveu/Reviseu que els llibres seleccionats són els que necessiteu, ja que no hi ha cap possibilitat de modificar i/o anul·lar les comandes i ompliu les dades que es demanen. Recordeu acceptar les condicions.
4.- La comanda de llibres s’ha d’abonar en el moment de la compra mitjançant TARGETA DE CRÈDIT/DÈBIT, és l’únic sistema de pagament.
5.- Quan “cliqueu” per donar les dades bancàries us enviarà a una altre pàgina on haureu d’indicar les dades de la vostra targeta de crèdit/dèbit:
Una vegada acceptada la compra, us confirmarà, amb un codi d’operació, la comprar realitzada. Premeu “CONTINUAR”.
6.- Per finalitzar la compra us sortirà un altre missatge on podreu imprimir la comanda realitzada. No obstant, rebreu un mail de confirmació a l’adreça d’e-mail indicada prèviament.
COM PUC FER LA COMPRA D’UN SEGON I/O TERCER LOT O LLIBRES PER SEPARAT?
El sistema és el mateix, només hem de tenir en compte que per cada compra de llibres i/o lots sencers, s’haurà d’indicar l’opció de quota d’AMPA per import de 5€:
7.- La compra dels llibres es podrà fer fins el 10 de juliol (inclòs).
8.- Els llibres es col·locaran a l’AULA de cada alumne/a el primer dia de classe.
Per qualsevol dubte i/o aclariment, podeu contactar amb nosaltres a l’e-mail: llibres@ampamartamata.org.
Ben atentament.
Vocal de Llibres – M. Isabel García Segura
Viladecans, 29 de juny de 2018