Benvolguts pares i mares,
El proper dissabte 16 de març es celebra la cita més important de l’any, l’Asseblea General de la FaPaC, que tindrà lloc a l’Hospitalet de Llobregat.
Són molts els fronts oberts en temes d’educació, però aquest any l’objectiu de la FaPaC és treballar per l’èxit educaiu sense exclusions.
L’Assemblea és el moment per trobar-se i compartir experiències, dubtes, problemes, il.lusions, etc… Aquest any s’estrena un nou format en el qual la vostra veu ha de tenir un paper protagonista. La FaPaC vol saber què penseu de la política educativa, com fomentem la participació o quins són els nostres problemes de gestió.
Us fem saber que un representant de l’AMPA hi assitirà per donar veu a les nostres inquietuts, és per aixó que us animem a dir la vostra.
Si teniu qualsevol inquietut i/o necessitat, ens ho podeu fer saber a través d’aquí.
Esperem que aquesta proposta sigui prou engrescadora com per comptar amb la vostra participació. En un moment com l’actual és especialment important unir esforços i fer visible públicament la força i el treball que fem a l’AMPA.
Ben atentament,
Secretaria AMPA Marta Mata
Viladecans, 14 de març de 2013
http://www.fapac.cat/2013/02/La-FaPaC-celebra-la-XXXV-Assemblea-General-lHospitalet-de-Llobregat